Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Μαμωνάς και τα λεφτά!!!


Και κατεβαίνει ο Μαμωνάς στη Γη για να δει πως φέρονται οι άνθρωποι στους συνανθρώπους τους, αναφορικά πάντοτε με το χρήμα.


Χτυπάει στο πρώτο σπίτι.
-Μήπως έχετε λίγα λεφτά να μου δώσετε;
-Δώσαμε, δώσαμε, του λένε.
Χτυπάει στο δεύτερο σπίτι.
-Μήπως έχετε λίγα λεφτά να μου δώσετε;
-Δώσαμε, δώσαμε, του λένε.
Χτυπάει στο τρίτο σπίτι.
-Μήπως έχετε λίγα λεφτά να μου δώσετε;
-Δώσαμε, δώσαμε, του λένε.


Χτυπάει και στο τέταρτο σπίτι.
-Μήπως έχετε λίγα λεφτά να μου δώσετε;
Φιλαράκι, δεν έχω λεφτά, αλλά έχω τσιγαρικίκι. Θες ένα;
Μέσα, λέει ο Μαμωνάς.
Καπνίζει το τσιγαριλίκι και ο άλλος τον ρωτάει:
-Ένιωσες φιλαράκι;
-Μπά ...
-Σώπα ρε, και δεν σε είχα για σκλυρό καρύδι.
Του δίνει μία πρέζα, την χτυπάει ο Μαμωνάς.
Ένιωσες;
-Μπά ...
Εκνευρίζεται ο άνθρωπος και του κάνει ένα κοκτέιλ από ναρκωτικά.
Τώρα ένιωσες;
Μπά, εγώ είμαι ο Μαμωνάς, 


ο αρχιδαίμονας της κόλασης, πρίγκηπας των δελεαζόντων, δαίμονας της πλεονεξίας, και σύμφωνα με τα οράματα της Αγίας Φραγκίσκης, εκείνος που κρατάει το θρόνο του κόσμου. Κατά καιρούς έχω εξισωθεί με τον Σατανά, τον Βεελζεβούλ και τον Εωσφόρο. Όπως καταλαβαίνεις αγόρι μου γλυκό, δεν νιώθω.
-Αν ένιωσες λέει ...
ανέκδοτο-διασκευή: Θεοδωρίδης Βλαδίμηρος